Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΛΓ'. Σ' ΑΓΑΠΩ ΘΕΕ ΜΟΥ


Σ’ αγαπώ Χριστέ μου,
πόσο πολύ σ’ αγαπώ,

Σ΄ αγαπώ Θεέ μου,
δεν έχω λόγια να στο πω.

Η ζωή μου όλη,
είναι ταγμένη στο Θεό.

Δεν μπορώ πια άλλο,
μακριά Σου να μη ζω.

Δεν θέλω δόξα,
ούτε του κόσμου τα λεφτά.

Θέλω τον Κύριό μου,
να με κρατάει αγκαλιά.

Σ’ αγαπώ Χριστέ μου,
και για Σένα τραγουδώ.

Σ΄ αγαπώ Θεέ μου,
άκου της καρδιάς μου το ρυθμό.

Τα πάντα για Σε σκορπάω,
δεν κρατώ ούτε λεπτό,

Στα ουράνια τον οβολό μου πάω,
και ανταπόδοση ποθώ.

Μες το φθαρτό τον κόσμο,
που ‘χει την ύλη για θεό.

Δεν μπορώ να ζήσω άλλο,
χωρίς το Χριστό μου για Θεό.

Σ’ αγαπώ Χριστέ μου,
πάλλομαι, δοξολογώ.

Σ΄ αγαπώ Θεέ μου,
κοντά Σου να’ μαι και ας πονώ.

Παίρνω φόρα και ορμάω,
τον Θεό μου αποζητώ.

Σκύβω, θλίβομαι, κτυπάω,
συσσταυρώνομαι, πονώ.

Την ανάσταση προς καρτεράω,
και συγχώρεση ζητώ.

Της αμαρτίας τα δεσμά αμολάω,
και στα ουράνια πετώ.

Σ’ αγαπώ Χριστέ μου,
και για Σένα ομολογώ.

Πως την ζωή μου όλη,
την παραδίδω στο Θεό. 





Δεν υπάρχουν σχόλια: