Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Κυριακή 18 Δεκεμβρίου 2016

ΚΒ'. ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ

   



ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ

Οδοιπορώ και ομολογώ
την άγια πίστη μου φρουρώ.

Την κάθε θλίψη μου περνώ
και εν παντί, ευχαριστώ.

Δεν θα καμφθώ, δεν θα λυγώ,
εις του αγώνα το σκοπό.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ 

Και όπου βρεθώ, δοξολογώ
το άγιο χέρι Σου φιλώ.

Θα αγωνισθώ, δεν θα χαθώ
με το Θεό μου βοηθό.

Θα τραγουδώ, θα υμνολογώ
                                                          Θεέ μου πόσο σ’ αγαπώ.   
                                         

ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ

Ο κόσμος όλος, ξενιτιά
θυσία – αγώνας – απονιά

Θέλει ψυχή και υπομονή
ο δρόμος της, απονομής

Για να ‘μαστε, εκεί ψηλά
με την ουράνια στρατιά.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Γιατί είναι εκεί, η αληθινή
του παραδείσου, η ζωή.

Με Χερουβείμ και Σεραφείμ
που ψαλλουσίν, το δόξα Σοι.

Γι’ αυτό και εμείς ευλαβικά
θα λέμε Θέε μου, ωσαννά.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Το κομποσχοίνι, μου κρατώ
την ευχούλα τραγουδώ.

Και όλα λάμπουν, γιορτινά
αγγελικά χαρμόσυνα.

Και παίρνω θάρρος δύναμη
οπότε λέω την ευχή.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Βαδίζω πλέον, θαρρετά
χωρίς φόβο ενάρετα.

Και είναι όλα αγγελικά
μες του Χριστού την αγκαλιά

Γι’ αυτό Πατέρα κράτα με
και μην μ’ αφήνεις βάστα με.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Όλοι μαζί, σαν μια ψυχή
να μείνουμε ατάραχοι.

Να σιγοψέλλουμε διαρκώς
να ελεήσει ο Θεός.

Να ενωθούνε οι φωνές
με τις αγγελικές στρατιές.


ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Αγάπη, πίστη, υπακοή
τα όπλα της αυτού ζωής.

Γι’ αυτό και εγώ, δεν σταματώ
τον καταχθόνιο νικώ.

Να κατοικώ, με το Θεό
εκεί ψηλά να υψιπετώ.



ΔΟΞΑ ΠΟΛΥ, ΕΝ ΟΥΡΑΝΟΙΣ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΙΟΥΣ, ΕΠΙ ΓΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: