Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Πέμπτη 10 Νοεμβρίου 2016

ΚΑ'. ΕΡΩΤΙΚΟΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΗΣΟΥ - Ποίημα του γ. Ιωσήφ του Ησυχαστή

Ψάλλουν μοναχοί της Ι.Μ. Βατοπεδίου

Γλυκύτατε μου Ιησού, βάλσαμον της ψυχής μου,
αγάπη της καρδίας μου, αέρας της πνοής μου.

Φως νοητόν, γλυκύτατον, ο έρως, η ισχύς μου, 
αγάπη πολυθαύμαστος, ο πόθος της ζωής μου. 

Η πίστης μου και η ελπίς, αγάπη μου γλυκεία, 
Σωτήρα ποθεινότατε, γλυκιά παρηγορία"

ελθέ, γλυκεία μου πνοή, ελθέ, ζωή μου θεία,
ελθέ, φως των ομμάτων μου, γλυκιά μου θυμηδία

και φώτισον τα σπλάγχνα μου, τον νουν και την καρδίαν
και πάρασχε στο σώμα μου απάθειαν τελείαν,

διαύγασον εν τω νοΐ τον θείον φωτισμόν σου,
την λαμπροτάτην κίνησιν των θείων γνώσεων σου,

δος μου, αγάπη μου γλυκειά, αυτά που σου ζητάω,
τους πόδας σου ν΄ ασπάζομαι και να γλυκοφιλάω.



Δεν υπάρχουν σχόλια: