Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2016

Θ'. ΠΟΙΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΜΑΣ

"...τὸ ἅλας τῆς γῆς..."

Πάτερ μου διδάσκαλε, ποιμένα των ανθρώπων,
η στήριξης των χριστιανών, ανόρθωσις πεσόντων,
ο φάρος της αυτού ζωής και κάθε κοινωνίας.

Δίδαξε με πάτερ μου, το Λόγον του Κυρίου,
πιστά να τον υπηρετώ, με σθένος και με ήθος,
να γίνει βίωμα ζωής, και της καρδιάς μου κτύπος.

Κατεύθυνε με πάτερ μου, σε δρόμο σωτηρίας,
δίδαξε με το καλό, και το σωστό να πλάθω
και να λυγίζω το κακό, σε πονηρό μη λάθω.

Ευλόγησον με πάτερ μου, προς δύναμη Κυρίου,
για να παλεύω ακλόνητα κατά του πολεμίου,
να αξιωθώ σαν μαχητής, του αγίου σου πτυχίου.

Πνευματικέ πατέρα μου, ελπίδα σωτηρίας,
κλειδί εξομολόγησης και θείας κοινωνίας
ελέησον το τέκνο σου και δώσε την ευχή σου.



========================================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: