Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Ε'. ΩΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΣ – ΩΡΑ ΚΑΤΑΝΥΞΗΣ


"...προς Σε Κύριε ήρα την ψυχήν μου..."
Υμνήσουμε Κύριο και Θεό,
υμνήσουμε άπαντες Αυτόν,
υμνήσουμε Κύριο νυν και αεἶ
και εις τους αιώνας των αιώνων, αμήν

Πατέρα μου, Θεέ μου,
πρόσδεξαι τη δέηση ημών.
Εισάκουσέ με Κύριε,
υψώνω τα χέρια μου προς σε,
και αφήνομαι στο θέλημα Σου.

Κύριε μου μέτρα τον πόθο μου,
το ζήλο της ψυχής μου
και φλέξε την καρδία μου
με το θείο έρωτα Σου.

Αγκάλιασε με Κύριε,
αδιάλειπτα προστρέχω εις σε.
Τα χέρια μου ανοίγω
και της αγάπης σου κοινωνώ κατάστησόν με

Ευδόκησε Κύριε η καρδία μου
όπως κτυπήσει στους ρυθμούς της δικής σου αγάπης.
Τα χείλη μου μαρτυρήσουν
ότι συ εἶ ο Θεός μου,
συ εἶ η σωτηρία μου,
συ εἶ η ζωή και η ύπαρξης μου.

Αξίωσε με να αινώ,
να υμνώ και ομολογώ,
το πάντιμον και μεγαλοπρεπές όνομά Σου
εις πάντας τους αιώνας.

Χορός αγγέλων και πάταξις δαιμόνων
η προσευχή μου Κύριε.
Καμπάνας κτύπημα, μετανοίας σάλπιγμα,
κάλεσμα πάντων προς Κυρίου δόξα.

Αξίωσε Κύριε την προσευχή μου
εις σάλπιγμα ενότητας πίστεως.
Παρηγοριά των πονεμένων, ανάπαυση των ψυχών,
παραδείσου γέφυρα πύλη.

Διάσωσον Κύριε τον δούλο Σου
και μη παροργιστείς επί μου,
ως φιλάνθρωπος και ελεήμων Θεός
και αίρε τα ανομήματά μου.

Κύριε τα χείλη μου ν’ ανοίξουν
και μαρτυρήσουν την έλευσή Σου
και εγώ Κύριε θα υπομένω
καρτερικά το έλεός Σου.

Κύριε προσεύχομαι εις Σε.
Εισάκουσέ με.
Μη παρίδης τη δέησή μου,
αλλά σπεύσε Κύριε εις τη βοήθειά μου.

Κύριε, αξίωσέ με να εργασθώ εις δόξαν Σου.
Αντικατάπεψε ημίν τη θεία Χάρη,
εν ομόνοια ομολογήσωμεν,
εν ειρήνη ζήσωμεν,
εν ενότητα της πίστεως πορεύσωμεν.

Και σαν χωριστεί η ψυχή μου,
από το θνητό τούτο σώμα,
ανύψωσέ με Κύριε
και κοινωνώ της βασιλείας Σου κατάστησέ με.


ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ, ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ, ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ
ΚΥΡΙΕ, ΙΗΣΟΥ, ΧΡΙΣΤΕ, ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

===========================================
--------------------------------
===========================================

Δεν υπάρχουν σχόλια: