Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2016

Δ'. ΔΥΝΑΜΗ ΚΥΡΙΟΥ, ΔΕΗΘΩΜΕΝ


Συ ο Κύριος μου και Θεός μου
Κύριε μου και Θεέ μου,
ελέησον τον δούλο σου.
Καρδία συντετριμμένη και τεταπεινωμένη,
Κύριε μου μη εξουθενώσεις.

Γλυκύτατε παντοδύναμε Πατέρα μου,
πολυέλεε, Θεέ της αγάπης,
αγαθέ και φιλάνθρωπε,
ο αίρων την αμαρτία του κόσμου,
ο περιμένων τους πάντας προς μετανοία,
εισάκουσε τον ανάξιο δούλο Σου.

Γονυκλινής σε ικετεύω Κύριε,
σε επικαλούμαι συντετριμμένος.
Γαλήνευσε τη ψυχή μου,
φώτισον την καρδία μου,
μέρεψε την αγριότητα μου,
γαλούχησε το πνεύμα μου,
σβέσε τα πάθη μου,
κατεύθυνε με σε οδό σωτηρίας.

Ω Κύριε μου και Θεέ μου,
δίδαξε μου να ποιώ το θέλημα Σου.
Φλέξε την καρδία μου με το θείο έρωτά Σου.
Δίδαξέ με ν’ αγαπώ αληθινά,
να τιμώ το πάντιμο και μεγαλοπρεπές όνομά Σου.

Συ η πηγή ζωής,
συ η ζωή μου όλη Κύριε.
Πατέρα μου δώσε μου δύναμη,
αξίωσε τον άθλιο δούλο Σου,
να σε υμνεί πάντοτε εις τον αιώνα του αιώνος, αμήν


===------------------------------------------------------------------------------===

Δεν υπάρχουν σχόλια: