Gold Cross

Κατηγορίες Θεμάτων

ΕΟΡΤΟΛΟΓΙΟ 2017

Translate

Κυριακή 1 Μαΐου 2016

A'. ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ



ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Εισάκουσον μου Κύριε, τη φωνή, της δεήσεώς μου.
Αξίωσον με Κύριε, προς σε κατατρεξάμην
και πόρευσον με Δέσποτα, από δυνάμεως εις δυνάμιν.

ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Φλέξε την καρδία μου, με ζήλο και με χάρη
και σκέπασε με Δέσποτα, με τη θεία χάρη.
Εισάκουσε με Κύριε, Πατέρα μου πνοή μου
και ευλόγησε το δούλο Σου, εις την πρόσκαιρη ζωή μου.

ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Κατεύθυνε με Κύριε, εις δρόμο σωτηρίας
και απάλλαξε με Κύριε, από πνεύμα φιλαρχίας.
Τείχισε με Κύριε, με δύναμη και πίστη
και νικητή και άφθαρτο, κατέστης με ως ρύστης.

ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Φώτισε με Κύριε, να ποιώ το θέλημά Σου,
να εκτελώ αγόγγυστα, τα θεία ρήματά Σου.
Άνοιξε τα ώτα μου, τα μάτια της ψυχής μου
και φώτισε τη διάνοια, της θειας διδαχής σου

ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Συ είσαι η ελπίδα μου, ο φάρος της ζωής μου,
φως της σωτηρίας μου, ανάπαυση ψυχής μου.
Συ είσαι ότι αγαπώ, το καθετί ωραίο,
συ είσαι το φως το αληθινό, και καθετί σπουδαίο.

ΚΥΡΙΕ ΕΚΕΚΡΑΞΑ ΠΡΟΣ ΣΕ ΕΙΣΑΚΟΥΣΟΝ ΜΟΥ
Στήριξε με Δέσποτα, και μη με εγκαταλείπεις
πάταξε τον πονηρό, τα πάθη της ζωής μου.
Κράτησε τη χείρα μου, οδήγησέ ψυχή μου,
γιατί είσαι η ελπίδα μου, το φως και η ζωή μου.


==================================
---------------------------------------
==================================



Δεν υπάρχουν σχόλια: